Monday, October 3, 2011

Last Weekend...

ari sabtu lepas aku pegi date nan kyna...best...kitorang gi study same2...aku tengok dia fokus jea...cuma kat tangan dia ta henti2 mcj someone...aku ignore psl tu...aku biar kan...asal kan dia bahagia...bila da siap kejew...aku pown pegi wayang book tickets untuk aku dan dia...aku book citer antu...hehe...dia takut antu...aku saje nak kasi dia cuak2...bila tiket sudah ada...aku balik lib...ajak dia pegi makan...aku suruh dia belanja aku...sebab aku abis duit beli tiket...aku patut kumpul duit poket lebih na date nan dia...tapi sebab kan aku niey careless...asik boros jea...soo...duit aku abis kat tiket wayang jea...hehe...makan2 mee mastan...best woo...aku rase kenyang sangat...puas...rase nak smoke jea pas makan tu...tapi pikir kan aku ada dengan dia...aku lupa kan hasrat aku...dia cukup marah bila tau aku smoke lagi...hehe...sory...sangap kadang2 ta dapat dikawal...aku pown pegi laa...nan dia ke wayang...na tengok citer...aku pilih seat paling atas...agar privacy lebih terjamin...hehe...dari situ bermula laa...adegan2 yg best2 skit...tapi hati aku nak tengok gax citer tu...so aku ngada2 kejap jea...pas abis tengok wayang...aku pown pegi KFC nan dia...dia kata nak balik naik teksi...gila...aku tak bagi...aku suh dia balik nan kawan...aku cari laa...ikhtiar cam ane na suh dia balik nan kawan dia gax...penyudah nye...aku berjaya suh dia balik nan kawan gax...fuuhhh...law dia balik naik teksi aku tataw laa...risau aku dibuat nye...seb bek adew ella...bole aku sogok dia suh bawak kyna...ngada2 nak nak balik naik teksi...cuba laa...pilih jalan yang selamat sikit...anak dara nak naik teksi sorang2...mana aku bagi...ermm...balik tu...aku mecej nan dia...aku confess...yang aku jeles sikit nan sikap dia...time date nan aku...dia pegi mecej nan boy lain...ermm...tu jea...citer aku nan dia...pas uw...ari ahad aku out lagi nan geng aku pulak...pegi karoke sama2...layan gax laa...lama tak karok...!!! aku nyanyi lagu Exist-Masih Terserlah Ayu nya Wajahmu...Barry Manillow-Can't Smile Whithout You...lagi apew ntah aku lupa apa aku nyanyi lagi...hehe...tapi masa tu memang aku adew scream...achik laa...ta abes2 nan lagu merasuk dia...hahaha...tu jea laa...stakat niey...aku punya story mory...sory if adew sala cakap...lebih2 kat kyna lovetta ku sayang...sory aww... :D sungguh ku sayang kamu...

(ATHIR)

No comments:

Post a Comment